м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)
тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02
e-mail: info@inneti.com
Брендбуком (бренд-бук, brandbook) -це сукупність правил про візуальні стандарти бренду, задокументовані положення про суть бренду, що виражає його ідеї, місії, атрибути і цінності. Тобто брендбук – це загальне зведення правил і законів, що регламентують всі аспекти життя бренду. Це дуже цінний і часто закритий внутрішньокорпоративний документ, призначений в основному для топ-менеджерів (і для бренд-менеджерів) компанії. Візуальні ж атрибути бренду можуть розглядатися як окреме керівництво.
Брендбук це головна книга компаннії в якій зібрано та впорядковано опис з використання фірмового стилю, детальна інформація про торгову марку, її місію, легенду, позиціювання, вимоги, щодо упаковки, маркування продукту й рекламних матеріалів, а також правила щодо використання тих чи інших прийомів, яких повинні дотримуватися працівники компанії.
Дотримання вказівок брендбуку допоможе створити потрібне ставлення споживачів до товару або послуги.
Яскравим прикладом дотримання брендбуку є “МакДональдз” – в будь-якому місті світу зберігається його фірмовий стиль, та інші складові, які
зазначені в брендбуці, що є однією з ключових причин успіху компанії.
Команда “Inneti” розробляє брендбуки для компанії в цілому і для конкретного продукту.
Основним завданням брендбуку є збереження високого коефіцієнту впізнаваності торгової марки, її особливих характеристик та
ексклюзивності.
Вміст брендбуку
Варто зазначити, що вміст брендбуків відрізняється один від одного. Скільки компаній – стільки брендбуків, проте можна навести список ключових складових кожного брендбуку:
Друкована версія брендбуку має свій електронний аналог (Cd-диск), в якому представлений логотип у різних форматах, готовий до
використання в рекламних кампаніях, підготовлений для всіляких способів друку (офсет, шовкографія, тампопечать, тиснення
тощо), а також шаблони візиток, бланків, тощо.
Вартість фірмового брендбуку залежить від особливостей його розробки. Орієнтовна ціна – від 5 600 грн.
За детальнішою інформацією або для замовлення даної послуги звертайтесь за наведеними контактами.
Цікаво:
Часто поняття “Фірмовий стиль” і “брендбук” плутають або об’єднують в одне. Така думка є помилковою: фірмовий стиль
призначений для споживача, його роль — виділити бренд з ряду конкурентів, а брендбук — для працівників компанії, а також для
тих, хто займається просуванням бренду на ринку.
А також:
Більшість країн світу мають закони брендингу, за якими законодавство вимагає попередньої реєстрації брендів перед публічним
використанням. Всі компоненти візуального фірмового стилю бренду в зареєстрованому брендбуці є власністю даної організації та
охороняються законом про бренд, який поширюється на країни всього світу.
18.09.2013
20.12.2012
Комплексний маркетинговий план для збільшення продажів в Інтернеті
10.10.2012
Тепер за допомогою Google можна малювати координати на карті та розставляти точки
28.09.2012
Просування сайту, обслуговування сайту, підтримка веб-сайту
18.09.2012